Welcome to Gaia! ::

Who is your favorite character?

Raichu 0.33333333333333 33.3% [ 10 ]
Pikachu 0.4 40.0% [ 12 ]
Pichu 0.066666666666667 6.7% [ 2 ]
Fluttershy 0.2 20.0% [ 6 ]
Total Votes:[ 30 ]
< 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 34 35 36 > >>
ll Cho ll's avatar

Business Pumpkin

Outlawpika
DUDE, IT HAS SUPER CHANGED....
But the one item I wanted on gaia is still expensive, a Nitemare Scarf.
But I dont go one here anymore so Im not worried about it..
I loved all the scarves on here..
Which gives me an idea.
Should do a mini contest for Pikachu with a scarf.
But what prize... That's what is hard for me.
Everything is really advertisey now... and the items are nicer, but less special. Before everyone wanted the same few items, haha. You can always tell when you see someone with an avatar made of just older items.

I wanted a nitemare scarf at one point, too, but some of those old collectables are really hard to layer with other items in a classy way. Dx Newer items have like a million poses.
ll Cho ll
Outlawpika
DUDE, IT HAS SUPER CHANGED....
But the one item I wanted on gaia is still expensive, a Nitemare Scarf.
But I dont go one here anymore so Im not worried about it..
I loved all the scarves on here..
Which gives me an idea.
Should do a mini contest for Pikachu with a scarf.
But what prize... That's what is hard for me.
Everything is really advertisey now... and the items are nicer, but less special. Before everyone wanted the same few items, haha. You can always tell when you see someone with an avatar made of just older items.

I wanted a nitemare scarf at one point, too, but some of those old collectables are really hard to layer with other items in a classy way. Dx Newer items have like a million poses.
All these new items drive me bananas... I like the old ones, but only by mixing them with something.
Just throwing a bunch of expensive stuff on top of your avatar doesnt turn out so good.
BTW nice Avi.. I wanna go fix mine.. back.. i just wanted to prove i had a Headband. XP
ll Cho ll's avatar

Business Pumpkin

Outlawpika
All these new items drive me bananas... I like the old ones, but only by mixing them with something.
Just throwing a bunch of expensive stuff on top of your avatar doesnt turn out so good.
BTW nice Avi.. I wanna go fix mine.. back.. i just wanted to prove i had a Headband. XP
That's how I felt when I came back from quitting, too, lol. And thank you! c:

Welp, I'm going to go to bed. I'll check back later~!
ll Cho ll
That's how I felt when I came back from quitting, too, lol. And thank you! c:

Welp, I'm going to go to bed. I'll check back later~!
You're Welcome!
Night!
ll Cho ll's avatar

Business Pumpkin

Outlawpika
I tried it out today in study hall~
x
ll Cho ll
Outlawpika
I tried it out today in study hall~
x

Amazing. emotion_bigheart This should totally be picked. emotion_awesome
ll Cho ll's avatar

Business Pumpkin

!FruityStarburst!
Amazing. emotion_bigheart This should totally be picked. emotion_awesome
LOL... SOMEONE is following me... > o >
ll Cho ll
!FruityStarburst!
Amazing. emotion_bigheart This should totally be picked. emotion_awesome
LOL... SOMEONE is following me... > o >

< <...
I love you, what do you expect? gonk
ll Cho ll's avatar

Business Pumpkin

!FruityStarburst!
< <...
I love you, what do you expect? gonk
<3 emotion_c8
ll Cho ll
!FruityStarburst!
< <...
I love you, what do you expect? gonk
<3 emotion_c8


and I can stalk you both biggrin
ll Cho ll's avatar

Business Pumpkin

Alopek
and I can stalk you both biggrin
LOL... Hi Icarus.
ll Cho ll
Alopek
and I can stalk you both biggrin
LOL... Hi Icarus.


I miss you! Everyone died on gaia lol
ll Cho ll's avatar

Business Pumpkin

Alopek
I miss you! Everyone died on gaia lol
Yeah, I miss you, too. It's kinda sad that everyone stopped hanging out together. :c
But on the other hand, I'm kind of glad that drama is over.
ll Cho ll
Alopek
I miss you! Everyone died on gaia lol
Yeah, I miss you, too. It's kinda sad that everyone stopped hanging out together. :c
But on the other hand, I'm kind of glad that drama is over.


Agreed lol. I kinda dissapeared.... of the face of gaia... haha. I missed everyone and came back and everyone is gone lol. Even my OTHER friends on gaia are gone now. It's a sad day in Nathan town xD

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games