Welcome to Gaia! ::

kawaiihogoshatenshi
Empresss Spiral



Me too T.T
somebody really needs to find a way to put that together.
Personified periodic table? /epicfail.
lol.
There is a manga in which Einstein is like... gay. O.o

lol seriously I want to see that >.<
gay einstein would be funny to see


The manga was about clones, so it's younger... clone Einstein (He's a cutie <3)
But he's jut blatantly groping the main character.
It' like... lolwhut?
kawaiihogoshatenshi's avatar

Ruthless Healer

12,150 Points
  • Healer 50
  • Bunny Spotter 50
  • Gender Swap 100
Empresss Spiral


The manga was about clones, so it's younger... clone Einstein (He's a cutie <3)
But he's jut blatantly groping the main character.
It' like... lolwhut?


lol awesome whats the manga called?
kawaiihogoshatenshi
Empresss Spiral


The manga was about clones, so it's younger... clone Einstein (He's a cutie <3)
But he's jut blatantly groping the main character.
It' like... lolwhut?


lol awesome whats the manga called?



Afterschool Charisma.
Sadly, it isn't yaoi or shonen ai, but it's fun. Kinda weird though.
Seriously, try shouting "Gay Einstein" in your house.
I don't know how, but my mom reacted more to that than she did to "...Net year, we're gonna do genderswapped, gay personified countries."/color]
kawaiihogoshatenshi's avatar

Ruthless Healer

12,150 Points
  • Healer 50
  • Bunny Spotter 50
  • Gender Swap 100
Empresss Spiral



Afterschool Charisma.
Sadly, it isn't yaoi or shonen ai, but it's fun. Kinda weird though.
Seriously, try shouting "Gay Einstein" in your house.
I don't know how, but my mom reacted more to that than she did to "...Net year, we're gonna do genderswapped, gay personified countries."/color]

haha My dad would probably have a freak out >.<
I don't know how myt mom would be though. probably like lolwut?
kawaiihogoshatenshi
Empresss Spiral



Afterschool Charisma.
Sadly, it isn't yaoi or shonen ai, but it's fun. Kinda weird though.
Seriously, try shouting "Gay Einstein" in your house.
I don't know how, but my mom reacted more to that than she did to "...Net year, we're gonna do genderswapped, gay personified countries."/color]

haha My dad would probably have a freak out >.<
I don't know how myt mom would be though. probably like lolwut?


lmao
My mum used to be like "Okay... I thought I told you that lesbians are way hotter than gay guys?"
But, after she started dating her marine, she'd just tart rattling off about respect.
(Oh wait til they see the gay, genderbent country cosplay. twisted )
kawaiihogoshatenshi's avatar

Ruthless Healer

12,150 Points
  • Healer 50
  • Bunny Spotter 50
  • Gender Swap 100
Empresss Spiral
kawaiihogoshatenshi
Empresss Spiral



Afterschool Charisma.
Sadly, it isn't yaoi or shonen ai, but it's fun. Kinda weird though.
Seriously, try shouting "Gay Einstein" in your house.
I don't know how, but my mom reacted more to that than she did to "...Net year, we're gonna do genderswapped, gay personified countries."/color]

haha My dad would probably have a freak out >.<
I don't know how myt mom would be though. probably like lolwut?


lmao
My mum used to be like "Okay... I thought I told you that lesbians are way hotter than gay guys?"
But, after she started dating her marine, she'd just tart rattling off about respect.
(Oh wait til they see the gay, genderbent country cosplay. twisted )

which country are you cosplaying as?
User Image User ImageKeep the beat, my sweet...







Ahem... -points to posting style-









... To this song, all night long.
kawaiihogoshatenshi's avatar

Ruthless Healer

12,150 Points
  • Healer 50
  • Bunny Spotter 50
  • Gender Swap 100
-Lord Geep-
User Image User ImageKeep the beat, my sweet...







Ahem... -points to posting style-









... To this song, all night long.


very nice posting style. I'd make one, but I'm too lazy -.-'
White Flag Idiot's avatar

Obsessive Lunatic

Hehe....My personal favorites.

Russia/Belarus/Ukraine
US/UK
US/Russia
N.Italy/Germany
Poland/Russia (Love/Hate is good stuff. X3)
UK/Canda
France/UK
gerita is my no. 1 heart
but i also like germancest, prugerita, asakiku, america+canada, america+russia, kinda like canada+russia, definatly love russia+germany, and i kinda like korea+germany. xDDD lol crack
I have a lot of favorites but my OTP is USUK!!! I also like Franada, Geritaly, Spamano, PoLiet, RoChu,Giripan, and I think that's it ^^; 3nodding
kawaiihogoshatenshi's avatar

Ruthless Healer

12,150 Points
  • Healer 50
  • Bunny Spotter 50
  • Gender Swap 100
I think I might like spainxromano now as well >.<
Ringoringa's avatar

Fashionable Cultist

11,950 Points
  • Beta Citizen 0
  • Tycoon 200
  • Jack-pot 100
The Cold War Couple, of course! biggrin My friends are all gonna have WTF faces when I tell them that I'm a Russiamerican. Heheh. If only I could say it to our president's face, just for the laughs.

Naturally, I also love Germitaly. Who else could those two go with but each other? ^^ Then there's a few others... I don't want to mention them for fear of causing horrible rage from the people who live in those countries. Eheh. XD
spainxromano
prussiaxspainxfrance (bad friends trio yaoi style)
SwitzerlandxLiechtenstein, for sure. I love these two, their story is so sweet...

HRE&Chibitalia and Germany&Italy. Yeah, I subscribe to the "Germany is grown up, amnesiac HRE theory".

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games