Welcome to Gaia! ::

Comments?

Awesome singers. I think they're both winners. I heard that the gap was less than two percent?
Simon Cowell shall be missed. "Pants on the Ground" made me laugh so hard especially when William Hung appeared.
cute_princess009's avatar

2,450 Points
  • Hygienic 200
  • Treasure Hunter 100
  • Dressed Up 200
I agree. xd
The most beautiful day evar. whee
Teacup Sheep's avatar

Wealthy Fairy

7,550 Points
  • Beta Treasure Hunter 0
  • Beta Forum Regular 0
  • Beta Explorer 0
Hehe, omg, I remember in this one interview:

Lee: I'm not afraid to--
(makeup person starts applying something on his mouth)
Lee: ... ..... ..... ..... .... ... .... ... .... ... ...wear lip gloss.
cute_princess009
I agree. xd


I'm like lee dewyze's biggest fan!

When he announced lee dewyze as the winner I SCREAMED!! heart
miruki_urukai
Hehe, omg, I remember in this one interview:

Lee: I'm not afraid to--
(makeup person starts applying something on his mouth)
Lee: ... ..... ..... ..... .... ... .... ... .... ... ...wear lip gloss.

I'm glad you posted that part of the interview blaugh
Naiieve
cute_princess009
I agree. xd


I'm like lee dewyze's biggest fan!

When he announced lee dewyze as the winner I SCREAMED!! heart

I STILL SCREAM when I watch the reruns whee
xXDespair_DawnXx's avatar

Lonely Genius

totally agree!!

i love crystal more but I love lee too! i guess they're both deserving to win.. smile
Wistful Wanderer
Naiieve
cute_princess009
I agree. xd


I'm like lee dewyze's biggest fan!

When he announced lee dewyze as the winner I SCREAMED!! heart

I STILL SCREAM when I watch the reruns whee


ME TOO! lol
tearful less xx's avatar

1,600 Points
  • Beta Consumer 0
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
mama sox deserved cuz she sings so good and he singz like s**t!
********!!!!! CRYSTAL SHOULDA WON!!!!!!!
I'm soooo happy for him! Poor Lee was so nervous right before it looked like he was going to faint. I know i'm buying his CD, and the others that will hopefully follow.
Valoura's avatar

Timid Browser

6,100 Points
  • Partygoer 500
  • Protector of Cuteness 150
  • Timid 100
I was really happy for him. You could see he really wanted this (not that Crystal didn't want this) but I thought it was cute how nervous he was getting while standing there waiting for the results. Then Ryan paused before saying his name. I was like "enough with the suspense, you're killing poor Lee, there. Just announce it!"

I laughed though when Ryan asked him how it feels to win, and Lee was like "I don't know" haha. He's got a sweet personality. You could tell he was genuinely happy last night.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games