Welcome to Gaia! ::

Who should be Mr. and Ms. Annual Ball?

Mr. and Ms. Eden 0.088952654232425 8.9% [ 124 ]
Mr. and Ms. Combustion 0.06025824964132 6.0% [ 84 ]
Mr. and Ms. Chaos 0.050215208034433 5.0% [ 70 ]
Mr. and Ms. Dark Room 0.26757532281205 26.8% [ 373 ]
Mr. and Ms. Elegant Tempest 0.06025824964132 6.0% [ 84 ]
Mr. and Ms. Light Room 0.23529411764706 23.5% [ 328 ]
Mr. and Ms. Artificial Room 0.047345767575323 4.7% [ 66 ]
Mr. and Ms. Museum of Atlantis 0.19010043041607 19.0% [ 265 ]
Total Votes:[ 1394 ]
<< < 1 2 ... 30 31 32
Denham's avatar

Anxious Builder

19,850 Points
  • Olympian 200
  • Perfect Attendance 400
  • Invisibility 100
King-Of-Nobody
`Krakken
XD My vote pulled Mr. and Ms. Dark Room ahead.
stare
O_O Sorry. But I could only vote for one room ^^;
pm me or flipless for your own blazing combustion glow sticks and in invitation to the blazing combustion guild where the party never stops!
Temporia's avatar

Fashionable Genius

8,200 Points
  • Megathread 100
  • Invisibility 100
  • Mark Twain 100
HelloKitty88
Saniariya
King-Of-Nobody
`Krakken
XD My vote pulled Mr. and Ms. Dark Room ahead.
stare


*Big Huge Sympathy Hug*

It's ok at least you got something right! ^_^

Cheer Up! You guys still rule!
Do we? I thought first place did. I'm confused! sweatdrop Then again I AM GLAD THIS IS OVER!!!!!


Of course you do silly! 4laugh

Quote:
Runner Up shall receive a prize of 50k pure gold~
King-Of-Nobody

Well first it was supposed to be at 12 am and i was awake and we won by 1 point but they didnt close it and well that happened i think that was bad of the host lol


You are right, but stop it. :::hugs you::: Hey the best thing out of all this.. you made a great friend.. ME lol domokun
Leyna's avatar

Aged Hunter

King-Of-Nobody
look now

Mr. and Ms. Eden
8% [ 77 ]
Mr. and Ms. Combustion
6% [ 65 ]
Mr. and Ms. Chaos
3% [ 36 ]
Mr. and Ms. Dark Room
26% [ 248 ]
Mr. and Ms. Elegant Tempest
5% [ 54 ]
Mr. and Ms. Light Room
26% [ 248 ]
Mr. and Ms. Artificial Room
5% [ 49 ]
Mr. and Ms. Museum of Atlantis
17% [ 160 ]

Total Votes : 937
sorry but i counted it right at 12. sweatdrop I posted the results in my post just in case there were objections.

You guys were soooooo close. It was really up in the air.


But i'll send your prizes by tomorrow 3nodding I've really really gotta run gonk
Saniariya


Of course you do silly! 4laugh

Quote:
Runner Up shall receive a prize of 50k pure gold~


Okay I guess I skimmed.. shhh don't tell anyone!! blaugh
Light looks fantastic!!
Zefius's avatar

Fluffy Sentai

17,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Perfect Attendance 400
  • Alchemy Level 3 100
HelloKitty88
King-Of-Nobody

Well first it was supposed to be at 12 am and i was awake and we won by 1 point but they didnt close it and well that happened i think that was bad of the host lol


You are right, but stop it. :::hugs you::: Hey the best thing out of all this.. you made a great friend.. ME lol domokun
yea lol
Denham's avatar

Anxious Builder

19,850 Points
  • Olympian 200
  • Perfect Attendance 400
  • Invisibility 100
Congrats to the winners ^^ You all looked wonderful.
Zefius's avatar

Fluffy Sentai

17,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Perfect Attendance 400
  • Alchemy Level 3 100
Leyna
King-Of-Nobody
look now

Mr. and Ms. Eden
8% [ 77 ]
Mr. and Ms. Combustion
6% [ 65 ]
Mr. and Ms. Chaos
3% [ 36 ]
Mr. and Ms. Dark Room
26% [ 248 ]
Mr. and Ms. Elegant Tempest
5% [ 54 ]
Mr. and Ms. Light Room
26% [ 248 ]
Mr. and Ms. Artificial Room
5% [ 49 ]
Mr. and Ms. Museum of Atlantis
17% [ 160 ]

Total Votes : 937
sorry but i counted it right at 12. sweatdrop I posted the results in my post just in case there were objections.

You guys were soooooo close. It was really up in the air.


But i'll send your prizes by tomorrow 3nodding I've really really gotta run gonk
well you guys wer'nt at 12 am and we won by one at that time and it still kept going.. cry
`Krakken
Congrats to the winners ^^ You all looked wonderful.
Speaking of where are Mr. and Ms. Dark Room anyway? Are they even online?
King-Of-Nobody
Leyna
King-Of-Nobody
look now

Mr. and Ms. Eden
8% [ 77 ]
Mr. and Ms. Combustion
6% [ 65 ]
Mr. and Ms. Chaos
3% [ 36 ]
Mr. and Ms. Dark Room
26% [ 248 ]
Mr. and Ms. Elegant Tempest
5% [ 54 ]
Mr. and Ms. Light Room
26% [ 248 ]
Mr. and Ms. Artificial Room
5% [ 49 ]
Mr. and Ms. Museum of Atlantis
17% [ 160 ]

Total Votes : 937
sorry but i counted it right at 12. sweatdrop I posted the results in my post just in case there were objections.

You guys were soooooo close. It was really up in the air.


But i'll send your prizes by tomorrow 3nodding I've really really gotta run gonk
well you guys wer'nt at 12 am and we won by one at that time and it still kept going.. cry

chill rofl you guys won something! eh!? everyone's a winner in this ball..we all had fun, you made great friends, and you look great...^.~ so it's cool...*gives you a tequila*
Temporia's avatar

Fashionable Genius

8,200 Points
  • Megathread 100
  • Invisibility 100
  • Mark Twain 100
kaiserflame
King-Of-Nobody
Leyna
King-Of-Nobody
look now

Mr. and Ms. Eden
8% [ 77 ]
Mr. and Ms. Combustion
6% [ 65 ]
Mr. and Ms. Chaos
3% [ 36 ]
Mr. and Ms. Dark Room
26% [ 248 ]
Mr. and Ms. Elegant Tempest
5% [ 54 ]
Mr. and Ms. Light Room
26% [ 248 ]
Mr. and Ms. Artificial Room
5% [ 49 ]
Mr. and Ms. Museum of Atlantis
17% [ 160 ]

Total Votes : 937
sorry but i counted it right at 12. sweatdrop I posted the results in my post just in case there were objections.

You guys were soooooo close. It was really up in the air.


But i'll send your prizes by tomorrow 3nodding I've really really gotta run gonk
well you guys wer'nt at 12 am and we won by one at that time and it still kept going.. cry

chill rofl you guys won something! eh!? everyone's a winner in this ball..we all had fun, you made great friends, and you look great...^.~ so it's cool...*gives you a tequila*


Agreed! Was fun! I feel rewarded just to be given the chance to come this far! heart 4laugh heart
Saniariya
kaiserflame
King-Of-Nobody
Leyna
King-Of-Nobody
look now

Mr. and Ms. Eden
8% [ 77 ]
Mr. and Ms. Combustion
6% [ 65 ]
Mr. and Ms. Chaos
3% [ 36 ]
Mr. and Ms. Dark Room
26% [ 248 ]
Mr. and Ms. Elegant Tempest
5% [ 54 ]
Mr. and Ms. Light Room
26% [ 248 ]
Mr. and Ms. Artificial Room
5% [ 49 ]
Mr. and Ms. Museum of Atlantis
17% [ 160 ]

Total Votes : 937
sorry but i counted it right at 12. sweatdrop I posted the results in my post just in case there were objections.

You guys were soooooo close. It was really up in the air.


But i'll send your prizes by tomorrow 3nodding I've really really gotta run gonk
well you guys wer'nt at 12 am and we won by one at that time and it still kept going.. cry

chill rofl you guys won something! eh!? everyone's a winner in this ball..we all had fun, you made great friends, and you look great...^.~ so it's cool...*gives you a tequila*


Agreed! Was fun! I feel rewarded just to be given the chance to come this far! heart 4laugh heart

yeah! this is my 1st ball and first year in gaia and i had a blast! The parties were wild in the blazing combustion room...i was glad to be picked as mr combustion 4laugh there's always next year!

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games