Welcome to Gaia! ::

My hotties heart heart heart .... They are total hotties! :

1. Ricardo Kaka from Brazil Team
2. David Villa from Spain Team
3. Yoann Gourcuff from France Team
4. Chicharito from Mexico Team

User Image
User Image
User Image
User Image
XxSo-Cal-KellyxX
Of Course CR7
User Image
User Image
User Image
Soo Hot More In My Pro..!!



Hess soo hot i totally agree!!!
*drool* heart

lol
kia aimer's avatar

350 Points
  • Member 100
  • Gaian 50
  • Dressed Up 200
Really hot smile

Wanna know more? just check this "Top 2010 FIFA World Cup Players" out wink
FERNANDO TORRES
YUUUUUUMMMM
omgabbye13's avatar

Greedy Capitalist

Why are there no German players on here? D:

Serdar Tasci is pretty hot c:

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
reinaliene's avatar

5,350 Points
  • Signature Look 250
  • Person of Interest 200
  • Dressed Up 200
flamingCO2
Anyone for some David Villa? Or Fabio Coentrao?


OMG!!!!!!! David Villa is such a hottie! Especially after the goal he made a few days ago..... 3nodding

User Image

User Image
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image


podolski <3
i REFUSE to believe im the only one that has a HUGE crush on diego perez, #15 from uruguay!!

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

oh my gosh yuummmmm. <3
ANDRES The Giant
huy brazil is ganna win


They lost against Netherlands. They lost 2-1. crying
IxXxHinata-chaanxXxI's avatar

Junior

7,250 Points
  • Invisibility 100
  • Tycoon 200
  • Forum Sophomore 300
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
HE's SOOOOOO HOT! CR7 maqn he's sexy! heart heart heart

also Kaka when he smiles and he has a good heart and cuz he an awesome player heart
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
In This Shirt I Can Be's avatar

3,100 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Signature Look 250
  • Treasure Hunter 100
User Image

j**z heart

User Image

That tatto on his arm is his name in Lord of the Rings language or wwhatever.My sanch googled it.

User Image

Family man,how sweet...

User Image
Infernal Blossom's avatar

5,500 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Conversationalist 100
  • Dressed Up 200
MiiDNiiGHT - RAiNBOW
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image


podolski <3


<D Finally, a Podolski pic!
User Image
User Image
reinaliene's avatar

5,350 Points
  • Signature Look 250
  • Person of Interest 200
  • Dressed Up 200
XxBondage-BunnyxX
User Image

j**z heart

User Image

That tatto on his arm is his name in Lord of the Rings language or wwhatever.My sanch googled it.

User Image

Family man,how sweet...

User Image

Who is this again? SOrry...I'm slow today.... =]
reinaliene's avatar

5,350 Points
  • Signature Look 250
  • Person of Interest 200
  • Dressed Up 200
BeBe2054
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
HE's SOOOOOO HOT! CR7 maqn he's sexy! heart heart heart

also Kaka when he smiles and he has a good heart and cuz he an awesome player heart
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.


That is a really good picture of Kaka!

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games